Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Bel of mail voor een afspraak en u krijgt alle ruimte om uit te leggen wat er speelt. Wij staan bekend om ons persoonlijke contact. Ook bij het oplossen van eventuele ontevredenheid luisteren we dan ook graag naar u en denken we graag met u mee. Neem contact op met een van onze adviseurs.
Stel… u komt er met ons echt niet uit: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
We doen ons uiterste best voor u. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze klachtoplossing. Komt u er met ons echt niet uit? Dan kunt u terecht bij het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Die geeft uw klacht aan de Ombudsman Financiële Dienstverlening. Op zijn beurt start deze met uw gegevens een onderzoek en past de Ombudsman hoor en wederhoor toe. Daarna volgt een beslissing.
Meer weten? Kijk op www.kifid.nl.