Klachtenregeling

Wij zijn u graag zo goed mogelijk van dienst en staan u graag te woord wanneer u vragen hebt. Alle informatie, die u van ons wilt weten, kunt u vinden op onze website:
  • Meer informatie over ons kantoor kunt u vinden bij Over ons.
  • U kunt een afspraak met ons maken of ons een vraag stellen.
  • U kunt alle relevante documenten rechts onderaan de pagina vinden.
  • Relevante informatie over onze dienstverlening en hoe wij met uw belangen en gegevens omgaan, vindt u onderaan de pagina.

Klachten  

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Bel of mail voor een afspraak en u krijgt alle ruimte om uit te leggen wat er speelt. Wij staan bekend om ons persoonlijke contact. Ook bij het oplossen van eventuele ontevredenheid luisteren we dan ook graag naar u en denken we graag met u mee. Neem contact op met een van onze adviseurs.

Stel… u komt er met ons echt niet uit: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening

We doen ons uiterste best voor u. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze klachtoplossing. Komt u er met ons echt niet uit? Dan kunt u terecht bij het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Die geeft uw klacht aan de Ombudsman Financiële Dienstverlening. Op zijn beurt start deze met uw gegevens een onderzoek en past de Ombudsman hoor en wederhoor toe. Daarna volgt een beslissing.

Meer weten? Kijk op www.kifid.nl.